lørdag 10. mars 2012

Håndarbeidsveske i bytte

Jeg er glad i byttehandler, og dette er jeg veldig glad jeg gjorde. Marthe er veldig flink å brodere, jeg har flere ganger kjøpt broderier som jeg aldri har fått begynt på, så her så jeg muligheten til en handel. Jeg spurte Marthe om hun trengte ei håndarbeidsveske til strikking og brodering og ei strikkepinnemappe. Det gjorde hun og mot at jeg sydde dette, skulle hun brodere dette bildet for meg. 


Marthe var innom her og hentet broderiet i går, og samtidig valgte hun ut stoffer til veska. Lys grønn cord, som er en gardin fra KID, og patchworkstoff fra S&S. Jeg tok utgangspunt i dette mønsteret, tegnet opp i går kveld og plutselig så hadde jeg delene klare. I dag har jeg sydd sammen veska, og den ble kjempefin om jeg må få si det selv.




Jeg har lagt oppi strikkinga mi, og enda er det plass til masse mer! En ullgenser eller to bør være null problem oppi her. 




På utsiden er det mange lommer av ulik størrelse, plass til pinner og linjaler og andre ting man kan få bruk for. 




Her er også merkelappen min fra nominette på plass.



Jeg sendte melding til Marthe i sted og fortalte at veska var ferdig, og tror hun fikk det litt travelt med å begynne på broderiet. 


Nå gleder jeg meg til å starte på min egen veske, jeg skal nemlig ha en med ugler på. 

2 kommentarer:

  1. Knallfin veske, og et flott bytte emne.
    stilig broderi også! skal det bli et bilde eller skal du bruke dt til noe annet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Marit. :) Jeg skal ramme det inn og henge det opp på mitt nye kjøkken til høsten. :D

      Slett