lørdag 11. august 2012

Snadder på martna

Vi har vært på Martna i dag og der har jeg funnet flere ting som skal være med på å holde meg i gang nå i høst.


Endelig fikk jeg meg en skikkelig skreddersaks. 


Dette nøstet skal bli genser til Imre. Jeg elsker fargene.


To nye mønster. Syntes buksa på barnemønsteret var så søt, 
og så skal jeg sy meg en anorakk. Det kan bli spennende.


Og disse nøstene skal bli genser til meg. 
Gleder meg til å sette i gang. Må bare bli ferdig med tunikaen min først.

2 kommentarer:

  1. For en kjempefangst! :)
    Hvor er det martna hen? Jeg er så alt for dårlig til å følge med på slikt i lokalavisene.
    Gleder meg til å se resultatene i løpet av høsten. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar!
    Vi var på Steinkjermartna i helga.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett