onsdag 15. mai 2013

Applikasjoner på årets 17.mai-kjole

Jeg liker nye plagg til 17.mai, det er jeg nok ikke alene om. Neste år er planen å kunne sprade rundt i min helt egen festdrakt. Jeg har mønstrene klare, jeg må bare ha litt tid til å lage den.

Nå hadde jeg lyst på en ny cord-kjole og denne gangen ville jeg ha en applikasjon på ryggen av mattestoffet jeg fikk for en tid tilbake. Hva passer en mattenerd bedre enn et PI-tegn?


Foran ville jeg også ha noe og jeg er jo glad i ugler. Jeg prøvde meg på en ugleapplikasjon inspirert av Stampin' Up's Ugle-punch, men hadde dessverre ikke tid nok til å få det bra. Jeg fikk derimot et flott stoff med ugler på fra Hawthorne Threads i posten i går, og denne uglen passet perfekt.




Selve kjolen skal dere få se etter feiringen på nasjonaldagen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar