søndag 29. januar 2012

Kvalitetstid med symaskinene

Jeg har fått masse sytid i helgen, det er kvalitetstid på høyt nivå! Fredag tegnet jeg masse mønster over på mønsterpapir. Lørdag sydde jeg disse to snuppekjolene. Mamman til tvillingene som skal ha disse skal stikke Bella-votter til meg i bytte mot en kjole, men så måtte hun jo ha to. Sydd i deilig fleece, og applikasjonene har jeg tegnet selv. Skal prøve å unngå å ha samme applikasjon på klærne, det er så gøy når ingen er like. 




Jeg har strikket litt også. Ei i klassen min hadde slike håndsleddsvarmere og det så så deilig ut. Derfor måtte jeg strikke et par til meg selv. Disse er enkle, kan du rett og vrang så kan du strikke deg slike, og det gikk bare ett nøste til disse. Jeg brukte Alfa fra Sandnesgarn.




Fikk et nøste til overs, så da ble det votter på Even.
Jeg deler gjerne oppskriften på disse.

Jeg skal sy litt i dag også. Hva skal du gjøre i dag?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar