tirsdag 8. mai 2012

Tøff jakke til 17. mai!

Jeg har hatt planer om denne en stund nå. Studier og oppgaver har satt en brems for syinga en tid, men nå er jeg tilbake for fullt. Jeg klipte denne og sydde sammen noe i går. Mønsteret er egentlig til en hettegenser for stretchstoffer, og er heller ikke beregnet for fôr, men det fiksa jeg med å sy sammen alle delene og sy foret i forstykket sammen med fremdelen mens jeg sydde en stikning over fremdelen. Ble riktig så tøff denne. Litt stor til Even, men det er jo bare bra jeg for en gangs skyld har klart å sy noe han kan vokse i. 


Jakka er sydd i limegrønn babaycord fra S&S og fôret er kjøpt hos Hawthorne Threads


Even fikk selv velge hvilken bil han ville ha som applikasjon, 
hvorfor velge en, når han kunne få to?


En scooter på brystet.


Sydd ribb i ermet.



Nå venter jakke til Imre. Har du sydd noe fint til dine til 17.mai?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar