tirsdag 22. januar 2013

Strikkeveske

Jeg liker godt fine vesker for å ha strikketøy i, og denne skal en kollega av meg gi til sin datter som er en ivrig strikker. Stoffet har jeg kjøpt på Hawthorne Threads, mønsteret har jeg laget selv. Det er plass til alt du trenger til å strikke en genser i denne, og i lommene får du plass til alt tilbehøret. Det er lommer på begge kortsidene og på den ene langsiden. Stoffet på lommene var så mørkt at jeg synes den ene langsida fikk være uten, så de fine blomstene synes godt.
Flotte stoffer med fine mønster.


Her er det plass til det meste, dette er et 150grams nøste, og en håndleddsvarmer.


Lommer med plass til pinner m.m.


Er du interessert i ei sånn veske, så send meg en mail. 

5 kommentarer:

  1. Heisann:) jeg ønsker gjerne å bestille en håndarbeidsveske av deg. Du er kjempeflink :):):):) fant ikke mailadressen din. Har du den? Hilsen Diana

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, adressen ble visst borte da jeg oppdaterte profilen sist. Har lagt den til nå! Kan selvsagt sy ei slik veske til deg. :)

      Slett
  2. He du ein pris og mål? Kor lang tid tar det å sy den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Målene er ca 24x16x18. Prisen er 350,- + porto. hvor lang tid jeg trenger kommer an på hvor travelt jeg har det.

      Slett
  3. Selger dumønster?

    SvarSlett