søndag 12. februar 2012

Legopose i bursdagsgave til Axel

Jo, for Axel ble tre år mandag som var, og i den anledning 
fant jeg ut at en legopose måtte være midt i blinken. 
Jeg hadde noe cord liggende, som egentlig var tiltenkt 
kjole til meg selv, kantbånd og maljer hadde jeg også. 
Da var det bare å sy, da. Posen er laget i stoffets fulle bredde, 
og er da ca 135cm i diameter. Det er plass til mye Lego
 med andre ord. Jeg ville at posen fikk en applikasjon 
som viste at dette var Axels pose, og hva er da mest naturlig 
enn å applikere navnet på. Stoffet jeg brukte er monsterstoff fra 
Panduro, og jeg satte et monster på hver side av navnet også. 


Et legomonster?


Sydd med pene applikasjonssting rundt.


Stoff: Cord, kantband og anorakksnor fra Stoff og Stil 
og monsterstoff fra Panduro
Maljer fra Prym.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar