fredag 3. februar 2012

Om å slanke stofflageret...

Det har blitt noen meter stoff i løpet av min sykarriere, og man får aldri brukt alt. Nye planer og nytt stoffer blir handlet inn hele tiden. Som på onsdag da jeg la inn en bestilling på 10 meter stoff hos stoff og stil. Jeg har egentlig ikke plass til alt. Nå er heldigvis mye av dette til bestillinger som jeg vet skal ut igjen, men resten må jo ha en plass. Blå IKEA-poser er geniale, men det ser ikke pent ut. Nå har jeg sett gjennom noe av det jeg har og vet hvertfall 10 plagg jeg skal sy til meg og ungene. To tunikaer og en kjole til meg, tre bodyer til Imre, og 4 bukser til Even. Men hva skal jeg gjøre med resten?? Aller først ute er en ullkåpe til meg. Jeg har fått lånt meg en sømbyste som skal hjelpe med tilpasningen, så den må jeg ha ferdig i løpet av neste uke. Kåpa skal sys av ullpledd fra Kid. Lurt, eller hva?
Her ser dere litt av det jeg har. Og jeg har to fulle kommoder. 
 Blå IKEA-poser er flotte til oppbevaring, men ikke så pene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar