torsdag 14. juni 2012

Noe annet enn søm

Jeg ble så inspirert av noe jeg så på Pinterest tidligere i dag at jeg måtte begynne å leke meg litt. Disse bildene er laget av denne flinke personen på Etsy, men jeg har dessverre ikke råd til å kjøpe de, så da lager jeg selv. Her er min versjon på norsk. Mangler bare rammer, så skal de henges opp på badet.

Også fant jeg også et flott veggbilde av bokstaver med bilder til hver bokstav som skulle henge på et barnerom, men siden disse var på engelsk måtte jeg frem med mine fantastiske tegnekunster og lage en norsk versjon. Jeg må innrømme at alt ikke er selvlaget, jeg har tegnet det meste fra et svensk alfabet jeg googlet. Skal få kopiert disse over på vanlig papir og fargelegge de.



Jeg bare elsker Pinterest, der finner jeg mye inspirasjon!

1 kommentar: