søndag 10. juni 2012

Romskip av doruller

Jeg er glad i å lage ting av all slags materiale, denne gangen fikk det gå ut over to doruller. Even har lenge mast om vi kunne lage romskip, og da kom jeg på disse enkle av doruller og papp og papir.


Du trenger:
- dorull
- papir til selve romskipet
- papp til flammer og spiss
- saks
- fototape
- limpistol


Slik skal de se ut når de er ferdige:






Håper du ser hvordan det er konstruert, hvis ikke så si fra så skal jeg lage en steg for steg tutorial. 

1 kommentar:

  1. Så tøffe!!

    Kanskje dette kunne være noe for gutta her i huset også? Særlig eldstemann på fire har fått helt oppheng på å lage ting av doruller og pappesker. Muligens litt påvirket av at vi har hatt noen prosjekter med å lage hundehus (til kosehunden) og dukketeater. For ikke å snakke om alt han har laget av doruller (som jeg ikke helt forstår hva er, men som han selv er veldig fornøyd med, og som lillebror veldig gjerne vil leke med).

    Jeg synes det er kjempefint at de liker å lage sånne ting. At de ikke trenger et ferdig "lim-sammen-sett" fra Panduro.

    SvarSlett