onsdag 6. juni 2012

Snart sytid igjen...

Jeg har hatt sytørke i noen uker nå, ikke fordi jeg ikke har stoff eller planer, men fordi jeg har vært opptatt med eksamen og utbygging av hus. Uteområdet her er en stor byggeplass og huset vil bli dobbelt så stort etterhvert. 


I helga har jeg sagt til gubben at jeg må få sydd litt. Det er to ting som står øverst på lista og det ene er kjole til meg selv i de herlige blå/brune fiolene fra Znok design. Jeg vet ikke helt hvordan den skal bli, men hele kjolen skal være i dette kule stoffet. Blir fin nå til sommeren.



Den andre tingen jeg skal sy er en ny Meitai til imre. Jeg er knallfornøyd med den jeg har, men den er helforet og blir derfor for varm nå til sommeren. Så nå skal jeg sy en i støvet blå lin fra S&S og så skal jeg ha en søt applikasjon på panelet fra dette herlige stoffet jeg har kjøpt hos Hawthorne Threads. Har ikke bestemt meg for hvilken figur jeg skal ta enda. 



Og på lista over planer har jeg også en tunika til en kollega, og noen klær til ungene. Jeg må få en oversikt over hva jeg har av stoffer, for jeg har to kommoder fulle som jeg må få brukt av før jeg skaffer noe nytt. Luksusproblem, kanskje.

I tillegg vil jeg si at dere som ikke har fått med dere Pinterest må sjekke det ut! Det er en flott side for oss som vil samle ideer, inntrykk, bilder og planer som pins på ett sted, samtidig som du kan dele dine pinboards med andre. Her finner du mine boards. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar