mandag 1. oktober 2012

Høstsett til Imre og litt til

Det nærmer seg vinter med stormskritt og Imre skal begynne i barnehagen snart. Da må man ha utstyret i orden og jeg fant jo det nydelige garnet med skikkelige høstfarger på martna i august. Det har nå blitt denne flotte genseren. Jeg fikk akkurat litt for lite til halsen på genseren, men den grønne fargen er Smart fra Sandnes og den passet perfekt til resten av genseren. I tillegg bød anledningen seg for å supplere med ei bukse i samme farge. Imre er ikke så lett å få bilde av for tida, han begynner å bli kjapp bortover gulvet.



Flotte høstfarger:


Matchende bukse:



Denne kjolen er sydd til ei jente som ble 5 for en ukes tid siden. Håper hun setter pris på den.
Sydd i velour og ribb fra S&S. Jeg har tatt utgangspunkt i Onion 20021, og syntes den ble riktig så pen.




Også må jeg vise dere denne kaken jeg lagde til bursdagen min for å ha med på jobb. Sjokoladekake med jordbærkrem, smørkrem og hvit sjokolade utenpå. Den var mektig, men gud så god. Oppskriften finner du her



Neste prosjekt er en tunika og en ny meitai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar