lørdag 6. april 2013

Tunika og musikkteppe

Det er lenge mellom hver ting jeg syr nå for tiden, men sånn er det når man er travel småbarnsmor. Heldigvis så er syrommet der hele tiden, så når jeg får tid, så er det bare å gå dit. Jeg skulle kanskje blitt helt ferdig med rommet også nå, men det kommer etterhvert. 

For 5 uker siden fikk ei dame i bygda ei lita jente, og som seg hør og bør, måtte jeg jo lage noe til den nye verdensborgeren. Mamman til jenta er dirigent for koret, så her passet det perfekt med notestoffet jeg kjøpte på IKEA i februar. Myk velour på baksiden og lilla kroklisse rundt så ble det perfekt. Mamma og Åshild ble veldig fornøyd.




Og i dag har vi vært og feiret tanteungens 6-årsdag. I den forbindelse sydde jeg en tunika av strikket stoff jeg kjøpte på GirlCharlee. Nydelige farger og lett og luftig nå mot våren. Jeg skal sy en genser til meg selv i det samme stoffet. 

 Den flotte hengeren fikk jeg av ungene til morsdagen.


Se så herlige farger:



Merkelappen må på:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar