lørdag 21. april 2012

Lynetbuksa in action!

Even ble kjempeglad da jeg hadde sydd Lynet-bukse til han, og ville ha den på med en gang. Men den måtte justeres litt først. Jeg har satt på nye skulderhemper, som er 5 cm lengre enn de forrige. Og buksa var ikke mer enn akkurat passe på lengden, så der satte jeg 7 cm ribb, så den varer en stund. Når man er tre år så har man selvsagt ikke tid til å stå i ro mer en noen få sekunder om gangen, så actionbilder er vanskelig å få til.



 Stå vanlig er også vanskelig.


Her måtte jeg knipse fort. 


For her inni var han rett etterpå. 


Even er knallfornøyd og da er jeg også fornøyd.

3 kommentarer:

  1. Så superkul bukse :)

    Vi har et stort blogglotteri på gang. Kom gjerne innom og bli med :D

    SvarSlett
  2. Lynet bukse på gutten med sprett i kroppen!!

    Klem Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Det verste er at buksa snart er for lita. :) Heldigvis at mora kan sy, for jeg syr bare nye bein på den. :)

      Slett