onsdag 18. april 2012

Flere baller i lufta...

Jeg har ikke noe å legge ut som er ferdig enda, men jeg holder på. Jeg har laget meg en plan på Sykroken som jeg håper å få ferdig før sommeren, men innimellom all håndarbeidet så må jeg studere litt også. Jeg har en oppgave som skal være inne 4. mai, og etter det må man oppdatere seg på pensum så man kommer godt ut på eksamen i juni. Men noe tid til strikking og søm blir det. Jeg har lagt tunikaen min til side, da den sannsynligvis ikke kommer til å bli brukt før til høsten uansett. Får se om jeg gjør den ferdig i sommer. 


Men jeg strikker genser til gubben av denne oppskriften. Enkelt mønster og så enkel oppskrift. Den blir god å ha på kjølige sommerkvelder. Jeg bruker Mor Aase så den ble rimelig i garn også. 


Bilde: Lisa Renner
Også har jeg bestilt stoffer for å sy jakker til guttene til 17.mai. Even skal få jakke etter dette mønsteret fra Ottobre 4/2006. 




Den skal ha limegrønn cord på utsiden og fores med dette kule stoffet fra Hawthorne Threads.



Imre skal få jakke etter dette mønsteret fra Ottobre 4/2006. 



Den skal jeg sy i lysblå cord, og fore med dette apestoffet fra Hawthorne. Apene skal applikeres utenpå i ovalen også. 



Jeg gleder meg til stoffene kommer, så jeg kan begynne å sy!

Men i mellomtida får jeg strikke, da. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar