onsdag 4. april 2012

Pyjamas med fugler

Det var jo klart at jeg måtte ha litt av dette søte stoffet fra  S&S da vår/sommerkatalogen kom. Jeg skulle sy pyjamas av det det var klart. Imre trenger nemlig flere pyjamaser. Siden han vokser som et uvær, så sydde jeg den en størrelse større enn han bruker nå, så varer den en stund.
Mønsteret er fra Ottobre 1/12. Mønsteret er fint, men jeg kommer til å sette flere knapper i det neste gang, da det ble noe åpent mellom. Det blir definitivt flere av denne.


Liten Imre er klar for senga:

Nattnatt ;)


Jeg la stoffet feil nede ved føttene/skrittet, men pyttsann, litt feil må man tåle.


2 kommentarer:

  1. Hmmm, skrev her igår...fra mobilen, borte!

    Uansett, Ikke denne Linda jeg så for meg når vi trampet Hommelvika at og fram!!
    Flink atte c",)

    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Nei, den Lindaen trodde nok ikke hun skulle få sydilla hun heller. ;)

    God Påske!

    SvarSlett